تجديد نظر و تصحيح پيشگفتار پايان نامه، مقاله

مركز جامع خدمات گسترده پژوهشي دانشگاهي اعم از مشاوره و آموزش نگارش پروپوزال و پايان نامه و تز و مقالات كارشناسي ارشد و دكتري و استخراج و ترجمه حرفه اي مقالات

تجديد نظر و تصحيح پيشگفتار پايان نامه، مقاله

۵۵ بازديد

موسسه پژوهشي ماد دانش پژوهان
تضمين تعهد و پشتيباني مستمر


1- پيشگفتار خود را مرور كنيد و خطاهاي احتمالي در نگارش آن را مشخص سازيد.

نوشته خوب همواره با اصلاحاتي همراه است. بنابراين از ويرايش و تصحيح متن پيشگفتار خود اطمينان حاصل كنيد. نكاتي كه در اين راستا بايستي به آن توجه كنيد به ترتيب زير است:

  • ساختار جملات
  • خوانايي بالا
  • اجزاي جملات
  • ايرادات نگارشي و املايي
  • مشكلات انتخاب كلمات

2- از يك دوست يا همكار مورد اعتماد بخواهيد تا پيشگفتار شما را مطالعه كند.

به علت اين كه شما از اطلاعاتي كه قصد انتقال آن را داريد آگاه هستيد، افراد ديگر بهتر از شما مي‌توانند متن نگارش شده شما را ويرايش كنند. از شخصي كه متن شما را مطالعه خواهد كرد بخواهيد تا ايرادات احتمالي را براي شما يادداشت كند تا بتوانيد آنها را تصحيح كنيد.


3- پيشگفتار خود را با توجه به بازخورد كسب شده تصحيح كنيد.

با استفاده از فيدبك كسب شده از دوستان يا همكاران و هم‌چنين بازخواني خود، بار ديگر متن را مرور كنيد و در صورت نياز ويرايش متن را انجام دهيد. در نهايت خطاهاي گرامري و املايي خود را تصحيح كنيد.


4- بار ديگر پيشگفتار تهيه شده را مطالعه كنيد.

متن خود را براي آخرين بار مرور كنيد و ايرادات احتمالي در املا يا نگارش كلمات و جملات را ويرايش كنيد. ممكن است مجبور شويد از شخص ديگري بخواهيد تا متن شما را مرور كند.


*telegram & whatsapp & bale & sms & call :

09102340118
*https://www.118daneshgah.com*
*Email: info@118daneshgah.com*
*شماره هاي سامانه پيامكي
۵۰۰۰۲۳۵۷
۹۹۹۹۱۵۲۹۷۰
۵۰۰۰۴۰۰۰۱۱۸۰۰۰
۳۰۰۰۱۲۳۰۱۱۸۰۰۰*
*۱۰۰۰۲۱۰۱۱۸۰۱۱۸*
*۱۰۰۰۲۱۴۴۲۶۸۵۴۵*
*تلفن ثابت
۰۲۱۴۴۲۶۸۵۴۵
۰۲۱۸۸۵۲۴۱۱۷-۸*

 


كليد واژه ها و برچسب ها: مشاوره و انجام و نگارش پايان نامه كارشناسي ارشد+مشاوره و انجام و نگارش پروپوزال كارشناسي ارشد+مشاوره و انجام و نگارش پروپوزال دكتري+مشاوره و انجام و نگارش رساله دكتري+مشاوره و انجام پروژه هاي دانشگاهي+مشاوره و نگارش مقاله كنفرانسي+مشاوره و نگارش مقاله پژوهشي+مشاوره و+نگارش مقاله ترويجي+مشاوره و نگارش مقاله مروري+فرمت بندي مقاله+سابميت مقاله+نگارش پايان نامه حقوق+نگارش رساله دكتري حقوق+نگارش رساله دكتري مديريت+نگارش پايان نامه آموزش زبان انگليسي+نگارش رساله دكتري آموزش زبان انگليسي+نگارش پايان نامه ارشد مديريت مالي +نگارش پروپوزال دكتري حسابداري+نگارش رساله دكتري حسابداري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.